آغاز جشن نیکوکاری در استان قزوین 

جشن نیکوکاری در دو هزارو ۴۷۰ پایگاه استان قزوین آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جشن نیکوکاری در استان قزوین با دو هزار و ۴۷۰ پایگاه ثابت و سیار در مناطق ختلف استان از قبیل معابر، مراکز نیکوکاری، مدارس، دانشگاه ها، مساجد و بیمارستان‌ها آغاز شد.

به گفته مدیر کل کمیته امداد استان، فردا جمعه ۱۵ اسفند ماه هم در مناطقی که نماز جمعه برگزار می‌شود پایگاه جشن نیکوکاری برقرار و کمک‌های مردمی جمع آوری خواهد شد.

حق گویان گفت: جمع آوری وجوهات نقدی و غیرنقدی از طریق ۱۷ اداره در سطح استان انجام خواهد شد همچنین مردم و خیران با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ و کد مهربانی#۰۲۸*۸۸۷۷* و همچنین سایت www,۳۳۸۰۸.ir می‌توانند مساعدت‌های خود را اهدا کنندو درصدد هستیم بلافاصله بعد از جمع آوری کمک‌ها و در کوتاه‌ترین زمان این کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند تقدیم شود.

مدیر کل کمیته امداد با بیان اینکه پارسال ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد، اضافه کرد: کار جمع آوری کمک‌های مردمی در این زمینه از یک ماه گذشته شروع شده و پیش بینی می‌شود در جشن نیکوکاری امسال بیش از ۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شود.

روز‌های گذشته هم دانش آموزان با دستان کوچک و دل‌های بزرگ شان در این جشن شرکت کردند تا سهمی در شادی همنوعان شان داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.